lördag 9 juni 2007

Bara för att jag har tråkigt

BRUKAR DU...

titta på dig själv i spegeln: yup.
gnälla: det händer.
sova: ytterst sällan och alltid.
ha ångest: jag har mina stunder.
skada dig själv me flit: nää
ta mediciner du inte borde ta: haha, inte vad jag vet.
vilja dö: NEJ
drömma mardrömmar: mm
drömma sex drömmar: johoda!
klä dig i svart: japp
gå till kyrkan: när jag måste
gå i skolan: bara i några dagar till!
ljuga: en vit lögn då och då halkar väl ur mig
hata folk: inte ofta. Men ibland, när de förtjänar det.
lita på folk: ja

VEM...

saknar du: Oscar
vill du döda: ingen just för stunden
rörde dig sist: mamma
vill du slå: ingen just för stunden
kramade du sist: Emma Björk
vill du prata med: Oscar
skrek du på sist: Håkan
vill du vara som: ingen just för stunden
sårade dig sist: minns inte
vill du bli galet full med: Lilla P!
gjorde dig riktigt glad senast: Oscar
fick du sms av senast: Oscar
ringde dig senast: Marcus
är vackrast på jorden: Oscar!

HAR DU...
för många vänner: lagom
förföljemani: nepp
tvångstankar: mjo, det händer :P
någon annan psykisk sjukdom: haha, är tvångstankar en psykisk sjukdom? :D
någon fysisk sjukdom: nej
färgat håret: nej
brutit några ben: nej
kysst någon: japp
tagit nakenbilder: nää
sagt jag älskar dig till någon idag: ja!
bjudit ut någon: jao
varit kär: är otroligt kär ^^
velat vara otrogen: nej för faen
varit otrogen: nej för faen
stulit någonting: okej, jag erkänner. snodde en pistagenöt på ICA när jag var 5 år >_<
lämnat landet: japp
rymt hemifrån: det har jag säkert, men ingen längre sträcka och ingen längre stund.
tuttat eld på något: inte med flit xD
gjort något olagligt: mja, kan hända att det har hänt

HUR...

svarar du i telefonen: "Hej", "Tja", "Haellåe", "Hellu" eller "Hej det är Emelie"oftast.
fördriver du tiden: oj, med alla de mest konstiga saker du kan tänka dig, allt för att slippa göra viktiga saker
mycket pengar har du: alldeles för lite för allt jag vill göra.
tjänar du pengar: vimmelfotograf, öletikettmakare, distributör av Tromb, produktfotografering, bokföringsarbete och snart även städa pappas jobb en gång i veckan ;)
ofta bäddar du sängen: varannan dag, typ
ofta diskar du: hemma aldrig, hos Oscar; oftare än vad Oscar gör ;D
ofta städar du: alldeles för sällan, hittade många nya husdjur under min säng när jag städade senast.
många stör du dig på: just i det här ögonblicket - 2, nej förresten, 3. Nej 4!!
ofta träffar du din familj: flertalet dagar i veckan, när jag inte är i Säffle

TROR DU...

att du kommer bli något: japp, typ president
på rymdvarelser: u never know...
att folk tycker om dig: ja det hoppas jag, annars har jag väldigt teatralistiska (?) vänner.
på ett liv efter detta: mnjaao, ja/nej.
att fiskar kan tänka: japp, speciellt guldfiskar "Oj, kolla där borta finns det ett ställe i min lilla skål jag aldrig har varit på. Men, titta där då! Där borta har jag aldrig varit. Nämen, vad är det för fränt place där borta?"
att du kommer leva länge: ja, det hoppas jag!

VÄLJ...

katt eller hund: hund
vit eller svart: just nu - vitt
varmt eller kallt: varmt
vatten eller land: land
telefon eller internet: internet
musik eller tystnad: musik
bok eller film: bok just nu
leva eller dö: leva föhelvete :D

1 kommentar:

Anonym sa...

tjoho! en lista, som jag inte gjort! jag snor den =D