onsdag 13 juni 2007

Skrattagråtaskrattagråtaskratta?

Varit på middag med min kära klass idag. Flera lärare kom också vilket var väldigt kul! God mat, god dricka (coca-cola för min del idag eftersom jag ska köra imorrn :P <-- Dålig ursäkt) och gott sällskap. Nästa gång vi ses tar vi studenten hörrni! Jävlar i min lilla brevlåda. Det är väldigt mycket blandade känslor just nu. Ena stunden vill jag hoppa och tjoa och berätta för alla att "JAG TAR SNART STUDENTEN FY FAN VA JAG ÄR BRA" och nästa stund vill jag gå till mamma och gråta, typ. Sen kan inte älsklingen komma när jag tar studenten heller :( Inte ens en liten stund. Då blir jag ledsen i ögat. Och förut gick mina skor sönder.
Nu ska jag sova! För imorrn blir en hektisk dag. Grovrengöring (vilket är ett ord jag har kommit fram till är helt fel och låter alldeles för groteskt, men jag kommer inte på nåt annat) av både hus och av Mli. Sen måste jag köpa ett par SKITBRA strumpbyxor som håller. Kanske "Party" från Twilfit? Sen måste jag jobba lite med Tromb också, ska avrapportera innan söndag.

Puss i pannan / mli

EY kolla in den här förresten: http://www.sportbilen.se/index.php?page=blandat.php?id=168
Riktigt SPOOKY!

Inga kommentarer: