torsdag 5 juli 2007

Gaah

God morgon!
Hade velat haft en godare morgon dock, och en tidigare morgon. Har så himla mycket att hinna med idag. Fast nu har jag avverkat uppgift nummer uno, ringt tryckeriet och försökt förklara varför mina filer är så svåra att hantera. Det är svårt när man inte riktigt talar samma språk...
Chefen ringde och (nästan) väckte mig imorse (för en timme sen) också, så jag gick upp och fixade med etiketterna jag håller på att göra till några nya kaffedrycker. Men nu är det klart, hoppas jag. Ska städa hela huset innan kl. 4. Och ta en låång promenad med Trulz nu på "morgonen". Och rensa datorn. Gah! Jag skulle verkligen ha gått upp tidigare. Nej, jag kan ju inte sitta här när jag har så himla mycket att göra.

Imorgon åker iaf jag och Oscar till Björkmon, våran stuga mitt i skogen. Ska bli så skönt att koppla av lite. Ska nog fota en del också, ska kolla om jag kan låna ett stativ någonstans.

(Typ tråkigaste blogginlägget ever)

Tjaarrå!
/ mli

Inga kommentarer: