onsdag 4 juli 2007

Ge mig...

SOL.

Jag är mätt, trött och orkar bara inte börja städa. Fast mitt utrymme som ska kallas rum mest ser ut som ett förråd. Jag kommer hem, lastar av mig grejer, packar ner nya och åker igen känns det som. Och sover där då och då. Borde verkligen göra något och saken, men orkar inte. Orkar verkligen inte. Jag tror att jag sitter här istället, eller kollar på en film, och gosar med Trulz.

Kom nyss hem efter att ha lunchat med Emma på stan också. Det blev en veglasagne på Mat&Muffins. Jag blev mätt. Men det är ju bara bra! Hon åker till Norge imorrn hon, och jobbar! Alla bara försvinner! Mat&Muffins är nog förresten det mest fantasilösa namnet man kan ge ett café.

Igår var jag hemma hos Jen. Det var mys, kände att vi behövde en liten catch-up. Pratade, åt brända popcorn och kollade på Allt om min buske. Fett nice! Såg bilder från Hove-festivalen hon var på i Norge förra veckan, oerhört cleant om man jämför med Peace&Love!

FÖRRESTEN; GRATTIS MALIN, MIN BABE!

Nej, nu får jag ta mig i kragen. Och lyfta mig själv till soffan istället. Den här stolen är förjävla obekväm. Kom Trulz, så går vi.

/mli

Inga kommentarer: