onsdag 13 juni 2007

Fittihelvete

Jag tar studenten imorrn :O Jag kan bara inte förstå det. Det är helt sjukt.
Och jag har såna där skumgummisaker mellan tårna som ska hålla isär dem när nagellacket torkar. Det är också rätt sjukt. Jag menar, jag kan ändå inte vrida mina tår så jävla mycket att naglarna nuddar varandra. Kan du?

Blev inte så mycket "grovrengöring" idag. Tog det väldigt lugnt i morse, sen kl. 1 åkte jag först till Universitetet och sen in till stan och jobbade lite med Tromb. Gå runt och göra reklam, typ. Men jag har ingen energi alls till det just nu. För studenten tar upp all plats i mitt huvud. Kom hem till Forshaga klockan fem, efter ha klarat av 8 timmars arbete på fyra. Då måste min hund till djursjukhuset, så jag och Trulz skyndade iväg, för vi skulle vara där halv sex. Där fick vi sitta i en och en halv timme innan vi fick träffa en veterinär. Hon kollade på honom i max fem minuter, skrev ut ett recept och det gick på 1060 spänn! Rena rånet.. Sen åkte vi hem iallafall, var väl hemma kring åtta. Då blev det duschen, fotbad, fixa naglar och så vidare, och så vidare. Nu sitter jag här, alldeles för trött för att lägga ner mig mer.

OH nu ropar min mamma från teven att det nog inte blir regn imorrn! Håll tummarna :)

Nej nu blir det att BUS:a benen, sen städa mitt rum (mycket behövligt), sen ringa Oscar.
ÅH, Oscar kommer på min student iallafall! Jag blir så lycklig :D han ringde förut och sa att han hade tagit ledigt halva dan för att komma till mig :)

PUSS OCH KRAM OCH IMORGON TAR JAG STUDENTEN!

Inga kommentarer: