tisdag 12 juni 2007

Sprit är så jävla party



Igår var det röj, precis som jag hade anat! Var hemma hos Smufft först. Eller på en filt i gräset utanför lägenheten, intill kyrkogården. Det var mys! Öl blev, vin blev, violshot blev. Jag, Smufft, Lilla P, Bånki, Carl, Rickard och Chris. Runt tiosnåret cyklade vi in till stan, eller jag fick skjuts av Bånki. Har väldigt ont idag :P Vi gick till Koriander, jag visade upp vimmelpasset och snikade in gratis. Men jag tog faktiskt lite bilder, och gratis gjorde jag det dessutom! Det var najs. Oerhört fräscht ställe och mycket folk! Minglade och dansade konstant tills det stängde klockan två. Då gick jag och Smufft hem till Smufft. Somnade, himla gött.

Vaknade, himla varmt! Sheisse! Ändå var det mulet ute. Men det blir rätt varmt med två personer på så liten bostadsyta ;) Sen åkte jag hem. Jag mår inte jättebra idag.

Men ikväll blir det middag på Ankdammen i hamnen med MP3 och några lärare! Ska bli helmysigt, och jag ska äta laxfilé. Inga fel!

Dags att börja fräscha till sig lite kanske.
Puss och kram
/ mli


"Sprit är så jävla party"
- Rickard

Inga kommentarer: