måndag 11 juni 2007

Laakso och vodkaproblem

Ännu en soft dag i väntan på Dagen med stort D.
Var en snabbis till skolan imorse, betalade för klassmiddagen vi ska ha imorgon och tömde skåpet. Och knipsade låset, mohaha. Fy fan va gött!

Nu sitter jag och mamma och pysslar. Gör små studentpresenter! Riktigt mysigt. Ska lägga mig och sola snart, och tänka över om jag ska åka in till stan och kolla på Laakso eller inte. Sen dra till Råtorp på förferre med Lilla P och Smufft troligtvis. Om de vill ha mig med ^^ Sen blir det Koriander och studentfest! Röj! Fast på grund av dålig ekonomi blir det norrlandsguld trefemmor och gammal godisshot för min del. Den som är bra på sprit får gärna höra av sig. Mina godisshotar gjorda på tysk vodka har nämligen stått framme i rumstemperatur i ett X antal månader nu. Farligt, eller bara bättre? :P


Än så länge har jag bara varit glad hela dagen idag! Saknar Oscar som en gnu bara.
Kommer ju inte träffa honom på år och dar nu känns det som. Full rulle hela veckan.
Och han kanske inte får ledigt till min student på torsdag! Bap. Hoppas det iallafall!

Nu ska jag steka mig bruuun! Känner mig lite som ett ägg när jag ligger på min studsmatta,
den funkar som en stor stekpanna, förutom att brännan kommer på ovansidan och inte tvärtom.

Puss och kram, ses på stan?
/ mli

Inga kommentarer: