fredag 8 juni 2007

Ny blogg

Ny blogg. Tänkte att det kanske påskyndar mitt urtagande av tumme och gör att jag börjar skriva kontinuerligt. Inte för att jag var så aktiv förut, och jag har till och med glömt bort mitt lösenord till den förra. Så nu, ny tid = ny blogg. För det är väl nu man ska bli vuxen va? När man tar studenten och grejer. Och dessutom så finns det SÅ mycket mer att skriva om när det är sol och ledigt och festligt. Får se hur det går det här!

Jag är så underbart glad! Jag tar studenten om... (räknar på fingrarna) sex dagar!
Fy fan vad jag är bra...


Igår tog min käre gamle vän Jessica studenten, en hel vecka innan oss andra! Så fuskigt! Men var iallafall hemma hos henne och Manfred på Bellevue och firade henne. Mycket trevligt, så längesen! Dans, elchocksrobotar, Stampa med Leroy och trevligt umgänge. Tog det väldigt lugnt dock, har tänkt spara mig lite till studenten. Får se hur det går ;)

När de drog in till Ankan så gick jag över till nästa Bellevue-lägenhet, hem till Jennies pojkvän Lars - där var det klassfest! Full rulle!

Men blev dock inte så långvarig där utan proppade bilen full och åkte in till centrum jag också. Vimmelpasset på och fingret på avtryckaren. Dags att jobba lite.

Gick till Arena först. Men kände inte en käft där, så gick till Ankan där det var betydligt fler jag kände! Har aldrig varit med om sånt röj på Ankan! Men hett som fan var det!

Sen letade jag upp Jana och Ingrid, gick och mötte upp Victor som bjöd på Ahlgrens bilar. Sen åkte vi hemåt. Skjutsade först hem Victor till Skåre, sen hem Jana till Skived. Sen Ingrid till Forshaga Centrum. Sen mig själv till Grossbol. Läste två kapitel i "Hemma hos Martina" och däckade med boken över ansiktet och lampan tänd klockan 3. Martina Haag är förjävla rolig. Sen drömde jag, som jag alltid gör när jag har kört bil på kvällen, att jag kör bil och håller på att somna hela tiden. Vaknade helt slut i huvudet av att pappa ringde och skulle prata jobb klockan 9. Doh, ingen chans att somna om.

Men solen skiner idag, jag börjar bli brun och ikväll ska jag till Säffle och älsklingen.
Imorrn är det picnic med klassen som gäller!

Puss och kram, ses på stan.
/ mli




Inga kommentarer: