fredag 8 juni 2007

Ett sånt där test som jag egentligen hatar men bara måste göra











1. Tre namn jag lyssnar till:
Emelie, Mli, Spjuth, Svärd, Yxa, Handgranat. You name it.
Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Min förmåga att ibland tänka innan jag talar.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Min förmåga att ibland tala innan jag tänker.

4. Detta är jag rädd för:
Spökena under min säng :O

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Oscar, mat, sömn.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hjula, fisa och rapa på beställning, sluka eld.

7. Detta tycker jag om att göra:
Mysa, sova, laga mat, få massage, kolla på film, sola, fota, promenera, shoppa, köra bil, åka tåg, fika.


8. Detta vill jag göra just nu:
Gå ut och sätta mig på en sten i skogen. Och ändå sitter jag här och får fyrkantiga ögon.

9. Bästa känslan:
Ren, överraskande lycka.

10. Värsta känslan:
Förlusten av någon nära.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Glad, humoristisk, mysig, kram- och pussgo.

12. Är du kär just nu:
Blir kär på nytt varje dag.

13. Jag vill gifta mig:
Någon gång.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Få barn, satt min fot på alla världsdelar, berättat för alla mina kära hur mycket jag älskar dem.

15. Min käraste ägodel:
Min kamera.


16. Något jag vill ha i present:
Väldigt gärna en kidnappning till nåt soft ställe med palmer och sandstränder.


17. Detta har jag på mig just nu:
Handduk! Oops ;O


18. Favoritkläder:
Klänning och mjukisbyxor! Inte kombinerat så ofta dock.


19. Favoritdjur:
Trulz (hund) och Oscar (pojkvän).

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Många musikstilar tilltalar mig. När man tillbringar mycket tid i Säffle blir man härdad. Men det jag gillar mest är la pop, rock och singer/songwriter.

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Samson (Regina Spektor), 9 crimes (Damien Rice ft. Lisa Hannigan) och Studentsången.


22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Foto var roligast, samhällskunskap tråkigast.


23. Stjärntecken:
Vågen.


24. En bok jag gillar:
Underbar och älskad av alla (och på jobber går det också jättebra) av Martina Haag.

Hon är seriöst den roligaste jag vet just nu.

25. En film jag gillar:
The Notebook. Har sett den oräkneligt många gånger, men bölar lika mycket varje gång.

26. TV-program jag gillar:
Heroes!

27. Favoritdoft:
Nina Ricci - Nina EDT och möjligtvis Nyduschad Oscar!

28. Detta äter jag gärna:
Just nu, avokado - i massor. Har haft en avokadoperiod i över ett halvår.


29. Dricker helst:
Isvatten.

30. Favoritgodis:
Choklad, farligt nog.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Hawaii eller liknande skulle ju inte vara fel.


32. Färg på mina ögon:
Blå, tror jag.


33. Min längd:
Cirkalisa 171,5 centimeter

34. Jag tror på:
Tomten.


35. Jag spelar:
Ehm, Tetris? :D


36. Person jag beundrar:
Oj, pass.


37. Så här bor jag:
Ååååka pendeltåg. Säffle, Forshaga, Säffle, Forshaga.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
En, på mitt rum.


39. Det här tänder mig:
Typ, tändvätska?

40. Det här gör mig avtänd:
Spyor och bajs?

41. Favoritfärg:
Blå


42. Favoritcitat:
Just nu får det nog bli: "Ja, nåt ska man väl göra i väntan på döden".


43. En hemlighet jag vet:
Sug på den du ;)

44. Bästa present jag fått:
Hm, det går inte att säga ju.

45. Senast köpta skiva:
Oj, det var längesen. Men det var nog nån demo med ett lokalt band.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Det måste nog vara att jag kan se glad ut om jag vill.

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Jag har väldigt fula fuckyou-fingrar. Skyller det på min korta tid som handbollsmålvakt.

48. Udda förmåga/egenskap:
Jag vet vad du tänker just nu.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Ett djur som ingen stör sig på och ingen vill döda.

50. Fyra personer jag vill ska göra detta test:
Jag utmanar hela världen!

Inga kommentarer: