måndag 9 juli 2007

How lovely

Vilken underbar helg. Behövde verkligen komma ut i skogen ett tag. Och leva utan tv, utan internet (och utan toalett). Jag och Oscar åkte dit i fredags. Vi hade kämpat med oss både tv och dvd. Men glömt tv-dosan. Alltså kunde vi inte kolla på film som vi hade tänkt. Men jag har inbyggd VHS i min tv, så vi hittade två gamla filmer på en bokloppis, på engelska utan text och med helkass kvalitet. Men det sysselsatte vi oss med. Och åt gjorde vi också. Mycket. Och sov. Och jag fotade mycket. Äntligen! Har inte fotat för nöjes skull på hur länge som helst! Kolla http://mlit.bilddagboken.se/ för att se lite av det jag plåtade.

Första dagen på jobbet idag. Nyss haft lunch, är sådär lagom seg. Suttit och behandlat ordrar och fakturerat hela förmiddagen. Hade dock lite sovmorgon imorse - 07.30. Men ska nog snart ta en paus från pappersarbetet och börja på en produktbroschyr istället, för omväxlingens skull. Jobbar fram till onsdag, och på torsdag blir det Arvikafestivalen. På fredag blir det troligtvis götet? Vet inte riktigt än faktiskt. Hoppas det! Vore grymt kul att se Sophie Zelmani i annan miljö än på en stor scen på festival. Lite högre mysfaktor. Åh, vad jag är trött nu... Men klockan är snart 16.00 - då blir det till att åka hem. Och överväga om jag ska till Arena och jobba inatt eller inte. Måndagsklubben nu ju, och jag borde jobba. Jobbade bara en kväll i hela juni. Men vette fan om jag pallar det.

Nej, nu lär man ju återgå till jobbet. Lunchen är slutt!
Ha det goett!
/ mli

Inga kommentarer: