fredag 20 juli 2007

Kjelle, Arvika och Danmark

Nu har jag varit dålig på att blogga ett tag. Haft fullt upp med jobbet och varit så trött på att sitta vid datorn när jag kommer hem. Sitter verkligen vid datorn, hela dagarna. Gah. Men nu ska jag till Danmark en vecka med Oscar och la familia! Ska bli skönt. Jag och Oscar har till och med en egen liten stuga utanför den stora stugan ^^ med bastu och grejer. Inga fel! Och fem meter från havet (skryter lite). Inga feel!

Kjell Höglund blir det ikväll också. Ska hämta upp min bordsdam med caben sen tänkte jag. Hon är i skogen och rider hon, och har gjort det en vecka. Min lilla p, saknar dej! Kolla förresten in hennes blogg: http://lillaap.blogspot.com.

Och arvika. Shiet. Bra var det, men det slår ICKE Peace&Love. Jag tror inte att nåt slår Peace&Love faktiskt. Arvika var lerigt. Väldigt lerigt. Och dåligt väder. Och blött tält. Och en regnjacka som regnade in. Men självklart bra på sitt sätt också. Helnice sällskap. Marcus, Jesper, Martin, Greger, Lilla P, Gabriel, Råtorparna. (Camp Get fanns även här såklart). Och band som Bloc Party, Scissor Sisters, In flames, The Ark, Slagsmålsklubben. Kommer inte ens ihåg vilka jag såg nu. Det var många bra, men inte alls lika många som på Peace ;) De som hängde med mig fick höra mycket om Peace, kan jag ju säga.

Men det bästa av ALLT. I onsdags när jag satt på jobbet, det sista jag gjorde innan jag gick hem. Jag var med i en tävling på MySpace. På onsdag kväll, när jag satt där med drickan i handen och stämningen var på topp fick jag ett sms. Jag hade vunnit två VIP-biljetter. Så jag och Lilla P hängde backstage. Tydligen med The Ark, men det missade vi såklart :P Men där var det röj, god öl och lite renare bajamajor. Och dansgolv, yeah. Hur ska jag ta mig till för att få ett pass nästa år, hmm. Mitt projekt fram till dess.

Nu måste jag nog jobba lite också.
Hööööres!
Pussokram / mli

Inga kommentarer: