fredag 22 juni 2007

Midsommar

Yes. Midsommar var det då. Varit hemma hos Oscars familj och käkat gött. Sen åkte vi hem och jag kollade på filmen Underbara älskade. Sorglig ju... Nu kollar jag på Bollibompa, och sitter här. För Oscar är ute och kollar på nån bil, som vanligt :P

Börjar få lite ångest inför Peace & Love. Vet inte hur jag ska ta mig dit, har inget tält och ingen att dela tält med. Lite småpanik. Kanske ska sälja biljetten istället? Men det kommer ju så sjukt många bra band som man bara inte kan missa. Och det var ju förjävla kul förra året.. GAH. Beslutsångest, åter igen. Trodde att jag hade koll, men det är ju lätt att missförstå - både andra och sig själv.

Nu ska jag äta nåt. Jag är sådär jobbigt sugen på något, men vet inte vad.

Glad midsommar på er!
/ mli

Inga kommentarer: