måndag 25 juni 2007

Peace & Love blir det!

Hur kunde jag över huvud taget tänka tanken att jag inte skulle åka till Peace & Love? Det var ju så himla kul förra året (fast bilden ger ett annat budskap, jag vet. Har ingen annan). Jag ska ju åka med min underbara Lilla P! Och nu när jag har kommit igång med packningen och planeringen och inhandladet av diverse drycker och mjukost och våtservetter, kan jag inte låta bli att se väldigt mycket fram emot det :)

På onsdag bär det iväg, bokade bussbiljett nyss. Mitt uppe i packningen nu. Alltid lika svårt. Men har varit på ÖB idag och köpt tält, hink, tuggummi och gummistövlar. Nej, hinken är inte till att spy i... Den är till att kyla drickan i :D

Försöker ragga upp nån att kolla på film med ikväll. Men det verkar inte gå så bra. Kom över om du känner för att kolla på Dreamgirls, eller kanske Allt om min buske ;)

Puss och kram, ses i Borlänge?
/ mli


Psst, kolla in min Lilla P:s blogg: http://lillaap.blogspot.com

Inga kommentarer: